mandag 26. april 2010

Tegning og akvarell

Hei.
Sitter og rydder i fotoalbumet mitt hvor jeg har endel av maleriene mine og fikk lyst til å legge dem ut på bloggen min. Disse første jeg legger er tegning og akvarell. Stort sett jobber jeg i akryl men liker godt å ta fram kull og vannfarger også.
Her er et lite utvalg av mine hundearbeider:

Dette er en blyantskisse av Ahura. Hun er også en lagottotispe
Pia er min egen lagottotispe som valp. Hun er mammaen til min Ahura som jeg har nå.
Manchester terrieren laget jeg bare for å trene litt
Berner Sennen tispen heter Kaisa og schäferen Prax tilhører min søster
Disse to er av lagottoer, ei tispe og en hannhund som jeg malte til to oppdrettere i gave.

2 kommentarer:

  1. Flott malerier !! Men min favoritt var faktisk blyantskissen din. Leg gjerne ut flere du.

    SvarSlett
  2. Takk Anne-Lise. Den er faktisk min favoritt også. Skal prøve å lage den i akvarell.

    SvarSlett