tirsdag 20. juli 2010

Valpedagbok, tirsdag 20. juli

Hei på dere.
Er bare innom en liten tur sånn på tirsdags morgen.
 Ute regner det, og deeet er dumt altså, da kan ikke blomsterbarna min være ute. Mor vil ikke at de skal bli våte i pelsene sine, kan bli forkjølet sier hun. Banden har akkurat fått frokost, oppblødt valpefôr og Biola... og som vanlig må jeg ligge utenfor og se at de fryder seg i matfatet, de tilogmed trår oppi maten sin.


Harru sett på maken da... ingen bordskikk her nei. Når de er ferdig med å spise får jeg komme inn til dem og spise restene og da benytter de øyeblikkelig anledning til en melkesup til dessert, men det er greit da er vi alle fornøyde.
Tenkte egentlig ikke å skrive så mye denne gangen, mer å vise fram noen bilder av dem for å viser fram disse små som jeg er sååå stolt av.

De elsker å være ute i hagen særlig når vi slipper dem helt fri slik at de kan utforske hagen.
Ja, småungene fornekter seg ikke, blomstene skal sjekkes. Veslejenta mi må tilogmed finne ut hva det lukter av disse.

... og dette er den andre jenta...


...forundret "Minsten"...
Bror og søster på trappa foran huset vårt.

Nå er de 4 1/2 uke og jeg ser helt klart at lek og nyskjerrighet utvikler seg.
Staselig liten gutt da, han står trygt på bena sine..
Et annet bilde av veslejenta, hun bli skimmel i fargen.



... og til slutt et bilde av uteplassen hvor de altså ikke kan være idag på grunn av regnet, selv om det er tak over. Dette ble ganske mange bilder men jeg syns det er gøy å viser dem fram.
Ønsker dere alle en fortsatt fin uke, og forresten det er en gutt og ei jente ledig (grunnet en avbestilling).

3 kommentarer:

  1. De er jo så nydelige....Kanskje jeg skal ta med akvarellblokka og besøke deg en kveld...?

    SvarSlett
  2. Ja, det syns jeg. Hadde vært kjempekoselig. Passer de fleste kvelder bare ikke torsdag.

    SvarSlett