onsdag 28. juli 2010

Valpedagbok, onsdag 28.juli

En ledig valp.Ta en titt på hjemmesiden min og ta kontakt
Oj oj å tia går, nå har vi begynt på den 6 uka helt utrolig...
Forrige dagen kom tante Inger på besøk, hun hadde funnet et flott familiebilde på en hjemmeside av en "tibbe" tispe med sine herlig små valper. Tante har "tibber" skjønner dere. De satt på geledd og utgjorde et utrolig flott gjeng. Dette må vi prøve med deg og dine valper sa tante til meg.
Nå æ'kke min valper små søte tibber og jeg har ikke fått inn oppdragelesen og lydigheten helt enda. Det mangler liksom litt her og der.
Som sagt vi skulle nå gjøre et forsøk og her er bildene, mor dro seg i håret og sa "dette går ikke"... Ha nå litt tålmodighet da sa tante. Etter langt om lenge og vel så det, kom husets barnebarn og regnet på besøk. Det helt store bildet ble det ikke denne gangen, men tante kan være ganske så bestemt dame så skal ikke forundre meg om hun kommer en gang til med kamerea og rosa laken.
Her kommer bildene og jeg lar de snakke for seg selv...
Heisann, hvor ble de av?
Der ble visst mor borte også...
Sliten liten gutt, nå må det snart være nok...
Lillesøster fant en hvileplass på armen min
...og så kom Milla og Iben på besøk og litt etterpå regnet...
Det var visst det for denne gang. Søte er de alle sammen og valpene mine sov veeeeldig godt etterpå, men det fine bilde med valpene på geledd ble det ingenting av denne gangen. 
Ønsker dere alle en riktig fin uke.

1 kommentar: