onsdag 27. november 2013

Ventetiden går mot slutten..

Her går livet i "slow motion" for tiden...
I GÅR: Storesøster Ahura og tanteungen Mille syns nok det blir litt lite oppmerksomhet. Mille var og hentet en av t-trøyende mine her om  dagen og danset foran føttene mine i håp om en liten leketid med mor... - og det fikk hun selvsagt
Briza tar livet helt avbalansert og med stor sinnsro, nå er det kun mindre turer i bånd på denne frøkna mens de to andre får en skikkelig løpetur.
SISTE:
Jeg skulle ikke bli veldig overrasket om det ville være valper her i morgen tidlig... Det er selvsagt litt vansklig å spå "fremdriften" men noe av adferden har endret seg...
Vi krysser fingere for en fin og lett fødsel hvor mor Dina og Inger søster er tilstede for å ønsker den nye gjengen velkommen til denne verden.

Neste blogginnlegg vil nok vise noen av de nye verdensborgerene på 4 ben :-D

7 kommentarer:

  1. Ser ut som Briza gjerne vil bli ferdig hun også :-)
    Tung bør med så mange valper inni magen....misunner henne ikke ;-)
    Masse lykke til med innspurten! Gleder oss til neste oppdatering!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror vi alle gleder oss til fødsel nå, men Briza er fantastisk rolig og fin...

      Slett
    2. Godt å høre! Det er jo et veldig fint utgangspunkt..

      Slett
  2. Hei Else Marie Eriksen!
    Vi kunne være interessert i en av valpene dere venter. Er det noen valper som vil være til salgs i dette kullet dere venter:)?
    Håper å høre fra deg vedr dette. Har du en e-post adresse jeg kan kontakte deg på.? Mvh Julie Grønlund

    SvarSlett
  3. Så spennende ! Ønsker dere lykke til, alle sammen :-)

    Karin

    SvarSlett
  4. Hei! Følger med på bloggen hele tiden for å sjekke om det kommer valper snart:) Jeg er veldig spent! ♥ Hilsen Hedvig i Larvik!

    SvarSlett
  5. Gratulere med vel overstått! Flott kull! Lykke til fremover - gleder meg til å se dem! "Tante" Kela hilser også! Klem og klapp fra Tyristrand ����

    SvarSlett