tirsdag 19. november 2013

Valpefødsel til uka... ca 30. november (eller litt før)

Idag har Briza vært på veterinærhøyskolen og blitt røntget.
De kunne telle 10 valper... wow... her blir det livlig utover vinteren.
 Her er det bare å telle... et hode en ryggrad på hver valp...

Alt står bra til med den vordende mor, hun er i god fysisk form (takket til mange fine lange turer i marka med familien sin)
På søndag eller mandag kommer hun til Hønefoss for å være her hos oss. Hun er godt kjent her fra før så det vil helt sikkert gå fint.
Valperommet hvor Briza og jeg skal bo de neste ukene (til valpene er ca 3-4 uker) er på det meste ferdig...
Jeg vil da lage en valpebok her på bloggen hvor jeg vil oppdatere med bilder fra denne tiden.

4 kommentarer:

  1. Så spennende :-) Gleder meg til å følge dere fremover

    SvarSlett
  2. Bringer fram gode minner fra en ulidelig spennende ventetid...:-)

    SvarSlett
  3. Ja, det blir spennende, både når det gjelder kjønn og fargesammensetninger. Herlige Briza kommer på søndag.
    Det blir mange småsøsken til Flavia, Cathrine...
    May du får ta deg en tur på besøk en gang i januar... da begynner det å bli fart i dem og de har flyttet ned i stua.
    Merklig nok blir det ikke juletre her i huset denne julen... så rart :-)

    SvarSlett
  4. Ja dette blir spennende!
    Og så mange da....var jo nesten så fullt inne i magen hennes at det var vanskelig og telle...
    Gleder meg til å høre og se resultatet!
    Veldig rart du ikke vil ha juletre syns jeg ;-)

    SvarSlett