tirsdag 27. april 2010

Litt av hvert fra atelieret

Hei.
Jeg fortsetter og legge ut noen av mine tidligere arbeider. Her presenterer jeg akrylbilder og et kullbilde av barnebarnet mitt (syns ikke hun passet inn i alle hundebildene).

2 landskapsbilder i akryl:
Dette har jeg kalt "På stille stier". Et sted jeg ofte går med hunden.Håja er ei øy utenfor Hammerfest.
Barnebarnet mitt, Pernille kull og på lerretPernille på badestrand i Danmark. Blandingsteknikk med akrylDette har jeg kaldt "Dynamikk". Det er blandingsteknikk med akryl.
Jeg avslutter nok en gang med et hundebilde, dette er også et valpebilde av Pia.
Hun er ca 3 mndr gammel. (Jeg glemte det da jeg la ut de andre hundebildene.)

1 kommentar:

  1. Hei! Ett flott knippe bilder du har her. Jeg liker så godt bildet av "løpedama"...

    SvarSlett